LISTA INGREDIENTELOR NELIPSITE DIN CAMARA PETRU O PREPARARE RAPIDA A MESEI

Nu se poate nega faptul că pregătirea mesei este un consumator de timp.
Dar, având în vedere că vă poate economisi mult timp în timpul săptămânii aglomerate și sa va păstrați obiceiurile sănătoase sub control, este cu siguranță un aranjament în care merită să investiți.
Ce poate face prepararea mesei mult mai ușoară? Fiind organizat, pregătit și având un dulap bine aprovizionat cu caserole de depozitare care sunt gata de folosit.
Acestea sunt caserole pe care eu le am mereu la îndemână. Ingredientele se pastreaza mult mai bine si mai mult timp.
Mai jos, vă voi enumera caserolele mele din cămară pentru prepararea ușoară a mâncărurilor, păstrate in conditii bune și organizate!

O cămară organizată este foarte importantă. Pentru a realiza acest lucru, îmi place să păstrez totul în containere etichetate si inchise etanș, transparente, pentru a putea vedea fără efort, păstrând ingredientele proaspete.

LISTA INGREDIENTELOR DIN CĂMARĂ

  • OVĂZ

    Ovăzul este minunat pentru multe opțiuni de preparare a mesei. Mâncărurile savuroase pe bază de ovăz sunt întotdeauna o idee unică de preparare a mesei.

  • FĂINA

    Faina precum migdala, ovăzul și făina integrală de grâu sunt excelente pentru mâncarea ușoară. Îmi place să fac brioșe de ciocolată ambalate cu proteine și fibre sau câteva baruri de mic dejun cu făină de ovaz sănătoasă pentru un mic dejun rapid.

  • FASOLE


Fasolea uscată este un erou pentru masă. Este perfecta ca fel principal, în castroane de inspirație mexicană, în salate sau în supe. Are un conținut ridicat de fibre și de antioxidanți.

  • NUCI SI SEMINTE


Îmi place să am multe nuci și semințe la îndemână. Este una dintre caserolele mele din cămară preferate, în special semințele de chia, semințele de in, migdale, unt de migdale, nuci și caju. Pentru prepararea mesei, îmi place ca la salate sa adaug o mana de proteine din seminte si nuci.

  • OREZ BRUN

    Îmi place să includ cereale integrale bogate în fibre în preparatul meu de baza.

  • QUINOA

    Quinoa este ingredient indispensabil pentru mine când vine vorba de prepararea mesei. Îmi place să creez terci de quinoa de dimineață, bare de quinoa pufoasă și unt de arahide sau boluri de quinoa pline cu proteine.

  • PASTE

Ador pastele. Nu este nimic în neregulă cu utilizarea pastelor pentru prepararea mesei. Sunt usoare, plin de fibre și deliciose. Îmi place să păstrez la îndemână pastele de grâu integral și quinoa sau orez brun.

  • LINTE

    Lintea e o opțiune minunata de preparare a mâncării, dacă ești un pic satul de orez brun sau quinoa. Îmi place să o folosesc pentru a crea supe, salate și preparate inspirate.

  • FRUCTE USCATE

    Îmi place să păstrez fructele uscate pentru mic dejun. De asemenea, fac o opțiune bună de gustare. Favoritele mele sunt merișoarele, afine uscate, chipsurile de banane și căpșunile uscate congelate, coaja de portocala confiata.

ALTE CASEROLE DIN CĂMARĂ

Ingredientele de mai sus sunt cele pe care le cumpăr uzual, fiind necesarul pentru o săptămână perfectă de preparare a mesei.

Alte ingrediente din cămară pentru prepararea mesei, si de asemenea, necesare pentru a le avea întotdeauna la îndemână sunt:

• Uleiuri (măsline, nucă de cocos, susan, avocado)
• Oțet (balsamic, vin roșu, cidru de mere)
• Miere, sirop de arțar sau agave
• Condimente și ierburi uscate
• Lapte de nucă de cocos
• Roșii tăiate si uscate
• Sucuri ( bors, supa de oase, supa de pui, bulion de legume, suc de rosii si bulion de rosii)
• măsline
• Legume marinate (ardei roșii copti, anghinare marinata etc.)

 

Cu aceste ingrediente pastrate in caserolele din cămară, veți crea idei ușoare de preparare a mesei!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus